Obchodní podmínky
Všeobecný proces průběhu objednávky:
1) Vložíte zboží do košíku, vyplníte fakturační a dodací údaje, odešlete objednávku - minimální objednávka je 3 ks rostlin celkem, dopravné + balné je:
GLS - ČR - platba na účet předem - 150 Kč
GLS - Slovensko - platba na účet předem - 295 Kč
GLS - ČR - dobírka - 189 Kč
2) Do 24 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky.
3) Zboží expedujeme do 5 pracovních dnů (zpravidla následující pracovní den) prostřednictvím přepravní služby GLS.
Na Slovensko zasíláme rostliny přepravní službou GLS pouze po platbě předem.
Zasíláme jen v ČR a na Slovensko.
4) V den odeslání balíku Vás budeme informovat emailem.
5) Převezmete si balík. Po dohodě předem možno rostliny vyzvednout osobně - přepravné nebude účtováno.
6) Zasadíte doručené rostliny podle návodu, který je uváděn u jednotlivých rostlin přímo v eshopu.
7) Pokud do 14 dnů od doručení odstoupíte od kupní smlouvy a rostliny nám pošlete zpět na výše uvedenou adresu, vrátíme Vám peníze.
Základní ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodě www.skalnicky-sukulenty.cz , který provozuje Zdeňka Hoďáková, adresa Tichá 502, 742 74 Tichá, IČ: 60301619, prodejce není plátcem DPH. Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku. Kontakt: zdenka@hodakova.cz .
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Uzavření a platnost smlouvy vzniká správným vyplnění údajů o zákazníkovi uvedených při objednání a odesláním objednávky obchodníkovi.
Aktuální ceny jsou vždy uvedeny u zboží na webových stránkách obchodu. Stejně tak informace o zboží. V případě změny cen nebo druhu zboží zůstává v platnosti cena a druh v době objednání. O případné změně je prodejce povinen se se zákazníkem nejprve dohodnout. Pokud je položka v danou chvíli neočekávaně vyprodaná, domluví se prodávající se zákazníkem na náhradě jiným zbožím nebo odebrání zboží z objednávky. V případě nejasností nebo potřeby podrobnějších informací o zboží se prosím obraťte dotazem na email obchodníka zdenka@hodakova.cz .
Dodací podmínky
Rostliny a semena běžně zasíláme v balíčcích, je-li to možné prostřednictvím GLS. Ceny poštovného včetně balného jsou pevně stanoveny v eshopu. Po předchozí dohodě je možné osobní vyzvednutí. Rostliny jsou zasílány v plastových kelímcích, přehledně označeny o jaký druh rostliny jde. Většinou zasíláme bez květináče a substrátu.
Balení je vždy zvoleno tak, aby bylo pro daný druh rostliny vždy nejbezpečnější a zajistilo dopravení rostliny v co nejlepším stavu. V případě, že si zákazník zboží od dopravce nepřevezme a dopravce zboží vrátí prodejci, je zákazník povinen prodejci uhradit celou cenu zasilky. Je potřeba si uvědomit, že rostliny, které se nám po 14 dnech cestování vrátí zpět jsou již znehodnocené a v naprosté většině případů končí na kompostu...
Platební podmínky
Zboží je placeno dobírkou nebo na účet předem na základě vystavené faktury po potvrzení objednávky. Jiné způsoby je nutné dohodnout předem.
Číslo účtu pro platby předem: 2901496700/2010
Ochrana osobních údajů
Obchod při své činnosti neposkytuje osobní informace o svých klientech třetí osobě; prohlašuje, že informace bude využívat výlučně pro svou potřebu. Osobní údaje zadané klientem při objednání zboží budou využity výlučně pro vyřízení dané objednávky.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Záruční podmínky
Záruka se vztahuje na veškeré zboží dodané internetovým obchodem. Nárok na reklamaci však zaniká v případě, že rostlinám nebyly poskytnuty vhodné podmínky, díky čemuž se zhoršil jejich stav nebo nepřežily. Nelze také reklamovat semena z důvodu nevyklíčení. Na rostliny a semena vám bude poskytnuta záruka 14 dní od vyzvednutí a na ostatní zboží 2 roky dle zákona o záruční době.
V případě výrazného poškození rostlin při přepravě nebo jejich špatném stavu při převzetí nás kontaktujte. Je vhodné přiložit důkazní fotografii a popis problému. Zlomený list a jiné drobné problémy, které výrazně neovlivní zdravotní stav rostliny, ale pouze její vzhled, nebudou akceptovány.
Odstoupení od smlouvy
Kupující spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. V případě, že kupující ani po pakované výzvě nepřevezme od přepravní společnosti zboží zaslané na dobírku, uhradí kupující prodávajícímu celou částku dobírky, protože rostliny vrácené po několika dnech uložení v krabici již nejsou použitelné k dalšímu prodeji.
Zboží je kupující povinen vrátit úplné, nepoškozené, ve stavu a hodnotě, v jakých jej převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to individuálně domluveným způsobem. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu náklady spojené s dopravou zboží, vrací se pouze částka odpovídající ceně zboží.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 4. 2022.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Obchodní podmínky
Všeobecný proces průběhu objednávky:
1) Vložíte zboží do košíku, vyplníte fakturační a dodací údaje, odešlete objednávku - minimální objednávka je 3 ks rostlin celkem, dopravné + balné je:
GLS - ČR - platba na účet předem - 150 Kč
GLS - Slovensko - platba na účet předem - 295 Kč
GLS - ČR - dobírka - 189 Kč
2) Do 24 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky.
3) Zboží expedujeme do 5 pracovních dnů (zpravidla následující pracovní den) prostřednictvím přepravní služby GLS.
Na Slovensko zasíláme rostliny přepravní službou GLS pouze po platbě předem.
Zasíláme jen v ČR a na Slovensko.
4) V den odeslání balíku Vás budeme informovat emailem.
5) Převezmete si balík. Po dohodě předem možno rostliny vyzvednout osobně - přepravné nebude účtováno.
6) Zasadíte doručené rostliny podle návodu, který je uváděn u jednotlivých rostlin přímo v eshopu.
7) Pokud do 14 dnů od doručení odstoupíte od kupní smlouvy a rostliny nám pošlete zpět na výše uvedenou adresu, vrátíme Vám peníze.
Základní ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodě www.skalnicky-sukulenty.cz , který provozuje Zdeňka Hoďáková, adresa Tichá 502, 742 74 Tichá, IČ: 60301619, prodejce není plátcem DPH. Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku. Kontakt: zdenka@hodakova.cz .
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Uzavření a platnost smlouvy vzniká správným vyplnění údajů o zákazníkovi uvedených při objednání a odesláním objednávky obchodníkovi.
Aktuální ceny jsou vždy uvedeny u zboží na webových stránkách obchodu. Stejně tak informace o zboží. V případě změny cen nebo druhu zboží zůstává v platnosti cena a druh v době objednání. O případné změně je prodejce povinen se se zákazníkem nejprve dohodnout. Pokud je položka v danou chvíli neočekávaně vyprodaná, domluví se prodávající se zákazníkem na náhradě jiným zbožím nebo odebrání zboží z objednávky. V případě nejasností nebo potřeby podrobnějších informací o zboží se prosím obraťte dotazem na email obchodníka zdenka@hodakova.cz .
Dodací podmínky
Rostliny a semena běžně zasíláme v balíčcích, je-li to možné prostřednictvím GLS. Ceny poštovného včetně balného jsou pevně stanoveny v eshopu. Po předchozí dohodě je možné osobní vyzvednutí. Rostliny jsou zasílány v plastových kelímcích, přehledně označeny o jaký druh rostliny jde. Většinou zasíláme bez květináče a substrátu.
Balení je vždy zvoleno tak, aby bylo pro daný druh rostliny vždy nejbezpečnější a zajistilo dopravení rostliny v co nejlepším stavu. V případě, že si zákazník zboží od dopravce nepřevezme a dopravce zboží vrátí prodejci, je zákazník povinen prodejci uhradit celou cenu zasilky. Je potřeba si uvědomit, že rostliny, které se nám po 14 dnech cestování vrátí zpět jsou již znehodnocené a v naprosté většině případů končí na kompostu...
Platební podmínky
Zboží je placeno dobírkou nebo na účet předem na základě vystavené faktury po potvrzení objednávky. Jiné způsoby je nutné dohodnout předem.
Číslo účtu pro platby předem: 2901496700/2010
Ochrana osobních údajů
Obchod při své činnosti neposkytuje osobní informace o svých klientech třetí osobě; prohlašuje, že informace bude využívat výlučně pro svou potřebu. Osobní údaje zadané klientem při objednání zboží budou využity výlučně pro vyřízení dané objednávky.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Záruční podmínky
Záruka se vztahuje na veškeré zboží dodané internetovým obchodem. Nárok na reklamaci však zaniká v případě, že rostlinám nebyly poskytnuty vhodné podmínky, díky čemuž se zhoršil jejich stav nebo nepřežily. Nelze také reklamovat semena z důvodu nevyklíčení. Na rostliny a semena vám bude poskytnuta záruka 14 dní od vyzvednutí a na ostatní zboží 2 roky dle zákona o záruční době.
V případě výrazného poškození rostlin při přepravě nebo jejich špatném stavu při převzetí nás kontaktujte. Je vhodné přiložit důkazní fotografii a popis problému. Zlomený list a jiné drobné problémy, které výrazně neovlivní zdravotní stav rostliny, ale pouze její vzhled, nebudou akceptovány.
Odstoupení od smlouvy
Kupující spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. V případě, že kupující ani po pakované výzvě nepřevezme od přepravní společnosti zboží zaslané na dobírku, uhradí kupující prodávajícímu celou částku dobírky, protože rostliny vrácené po několika dnech uložení v krabici již nejsou použitelné k dalšímu prodeji.
Zboží je kupující povinen vrátit úplné, nepoškozené, ve stavu a hodnotě, v jakých jej převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to individuálně domluveným způsobem. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu náklady spojené s dopravou zboží, vrací se pouze částka odpovídající ceně zboží.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 4. 2022.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.